مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف گروه جعل بیمه‌نامه‌های خودرو و دستگیری ۳ متهم خبر داد.

جعل بیمه‌نامه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ یدالله حسن‌پور گفت: در پی نیابت قضایی مبنی بر جعل یک فقره بیمه‌نامه خودرو، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی یکی از شهرهای شمالی استان کرمان در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری را متوقف کردند و پس از بازبینی مدارک وی مشخص شد، بیمه‌نامه وی جعلی و فاقد اصالت است. راننده خودرو در خصوص نحوه تهیه بیمه‌نامه جعلی اعلام ‌کرد به‌تازگی خودرو را با تمامی مدارک خریداری کرده و از جعلی بودن بیمه‌نامه اطلاعی ندارد.

سرهنگ حسن‌پور تصریح کرد: با وصول پرونده به پلیس، کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی، یک خانم را که نمایندگی یک شرکت بیمه‌گزار را در اختیار داشت و به علت تخلفات عدیده از جمله ارائه بیمه‌نامه فاقد اعتبار و جعلی مجوز نمایندگی وی باطل شده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در خصوص شگرد متهم افزود: نام‌برده اعتراف کرد با اینکه دفتر نمایندگی بیمه‌ وی ابطال شده بود فعالیت خود را ادامه داده و با جعل بیمه‌نامه‌ها اقدام به صدور بیمه‌نامه برای خودروها به مبلغ ۲ میلیارد ریال کرده است. با اعتراف متهم، ۲ نفر از همدستان وی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر 555709

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha