چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
۰ نفر

اعتبار لازم برای ادامه عملیات اجرایی و تکمیل پروژه نیمه‌کاره راه‌اندازی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه پوریای ولی شهر خلخال تامین شده و این پروژه تکمیل می‌شود.

ورزشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: این پروژه از سال‌ها پیش به علت نبود اعتبار رها شده بود که با تخصیص ۱۵ میلیارد ریال از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل زمینه برای ادامه عملیات آن فراهم شد. این پروژه شامل زمین چمن مصنوعی با ابعاد استاندارد برای انجام تمرینات و مسابقات فوتبال در سطح استانی، ملی و پیست دو و میدانی است که در آینده نزدیک با واگذاری به پیمانکار مجری پروژه تکمیل و زمینه میزبانی مسابقات فوتبال در سطح استانی و ملی در این شهرستان فراهم خواهد شد.

ایوب طالب‌پور با بیان این‌که احداث خوابگاه ورزشی برای زمینه‌سازی امکان میزبانی مسابقات ورزشی در این شهرستان از خواسته‌های ورزشکاران است، اظهارداشت: در صورت تامین اعتبار پروژه نیمه‌کاره رها شده خوابگاه ورزشی در مجموعه ورزشی تختی، تکمیل می‌شود. عملیات اجرایی احداث خوابگاه ورزشی خلخال از چند سال پیش آغاز و پس از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به علت نبود اعتبار تعطیل شده است.

کد خبر 555514

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha