مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
۰ نفر

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور موقعیت در نظر گرفته شده برای اسکان اضطراری شهروندان تهرانی در زمان وقوع زلزله شدید را اعلام کرد.

زلزله

به گزارش همشهری آنلاین، اسماعیل نجار در جلسه هماهنگی مدیریت بحران استان‌های معین تهران در زمان زلزله که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور شهردار تهران، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مدیران کل مدیریت بحران استان‌های معین و جمعی از شهرداران مناطق ۲۲ گانه برگزار شد، گفت: در حال احداث مرکز فرماندهی و کنترل مدیریت بحران کشور هستیم، شهرداری همکاری خود را داشته است، اما مشکلات بودجه‌ای و... به قوت خود باقی است. همه قول می‌دهند اما در عمل سنگ‌اندازی می‌کنند. ما معتقدیم در این مرکز در زمان وقوع زلزله می‌توان تهران را هم مدیریت کرد چراکه در زمان بحران دسترسی مناسبی به جاده‌ها، خط آهن، فرودگاه و ... دارد. همچنین با توجه به نزدیکی به مجموعه حرم امام خمینی (ره) و شهر آفتاب امکانات خوبی هم دارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: کل مجموعه حرم حضرت امام خمینی (ره) و نمایشگاه شهرداری و ... را می‌توان در هنگام وقوع بحران استفاده کرد. آنجا برای مراسم ۱۴ خرداد حدود ۴۰۰۰ سرویس بهداشتی دارد و می‌توان ۱۰ تا ۱۵ بیمارستان صحرایی را در آن محل پیش‌بینی کرد که در کل موقعیت خوبی برای اسکان اضطراری دارد.

مشروح اظهارات رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را از اینجا بخوانید.

کد خبر 555493
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha