مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

انفجار کوه در منطقه محمودیه شیراز منجر به پرتاب شدن سنگ‌ به فاصله ۵۰ متری شد و خسارت جدی در پی نداشت.

ريزش سنگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، نواب قائدی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر شیراز گفت: انفجاری در فاز جدید پروژه بزرگراه شهید سلیمانی روی داد که موجب پرتاب سنگ‌هایی به سمت تعدادی از منازل منطقه محمودیه شد. انفجار کوه در ۴ هزار و ۳۰۰ متری پروژه اتفاق افتاد و پرتاب سنگ‌های کوه به فاصله ۵۰ متری منجر به این شد که ایزوگام سقف برخی خانه‌های اهالی منطقه آسیب دید.

عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: در برخی هم خسارت جزئی به نازک‌کاری منازل وارد شد که پیمانکار مکلف به اصلاح و تعمیر شده است. مسیر تونل در مجاورت مناطق مسکونی در گذشته تعیین شده و تغییر مسیر پروژه مربوط به ۳ ماه گذشته است. تاکید بر رعایت اصول ایمنی و انفجار آرام دغدغه مسئولان برای ایجاد کمترین مزاحمت است اما نزدیکی واحدهای مسکونی آن هم در پروژه‌ای به این وسعت منجر به اتفاق می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر شیراز با بیان اینکه مسئولان اجرایی برای اتمام پروژه ناگزیر به کندن کوه‌ از طریق انفجار آن هستند، افزود: بخش قابل توجهی از اجرای پروژه بزرگراه شهید سلیمانی کوه‌بُری و انفجار کوه است که اجتناب‌ناپذیر است ما به دلیل مشکلات و مزاحمت‌های ایجادشده ضمن عذرخواهی از مردم منطقه امیدواریم شهروندان با همراهی و صبوری یاریگر ما در تکمیل این پروژه‌ها باشند.

کد خبر 555460

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha