مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
۰ نفر

به دلایلی مانند هزینه بر بودن و سخت تر شدن حمل و نقل و جا به جایی در سطح شهرها و مشکلاتی از این قبیل، تمایل افراد به کار کردن در خانه بیشتر شده است. با کمی بررسی متوجه خواهید شد که هر کسی قادر خواهد بود تا با اندکی تلاش، کارهای پولساز خانگی را شناسایی کرده و در آن ها مهارت پیدا کند.

image-20201007103726-1.png

در سطح جهان، شغل هایی پیدا شده اند که به صورت آنلاین قابل انجام هستند و می توان آن ها را در هر جایی انجام داد، و متقاضیان زیادی هم دارند. در ادامه این مطلب، نام برخی از مشاغلی که به صورت آنلاین انجام می شوند و می توان درآمد خوبی هم از آن ها کسب نمود، ذکر شده است.

۱.دستیار مجازی

برخلاف گذشته، این روزها بسیاری از مشاغل به صورت آنلاین فعالیت می کنند، بنابراین هیچ جای تعجب نیست که بسیاری از افراد، دستیاران مجازی را به منظور سازماندهی کارها استخدام می کنند. دستیار مجازی یک فرد مستقل است که با ارائه کردن کمک های اداری و یا فنی، به مشتریان خدمت رسانی می کند. کار دستیاران مجازی، بسته به هر مشتری متفاوت است. آن ها ممکن است کارهایی از قبیل ساختن ایمیل ها و پاسخ دهی به آن ها، ایجاد و توزیع اسناد، پاسخ دادن به سوالات، محتوا نویسی، تحقیق کردن و جواب دهی به تماس ها را انجام دهند.  

۲.فروش لوازم به صورت اینترنتی

از گذشته تا به امروز، وسایل های دست ساز جایگاه خاصی میان بسیاری از مردم داشته اند. لباس های بافتنی، چمدان های دست ساز، دست بند ها و لوازم تزئینی، گلدان های کوچک و بزرگ، لوازم سفالی، مجسمه های چوبی کوچ، سازهای موسیقی دست ساز و ... هرکدام مشتریان خودشان را دارند. حتما برای محصولاتی که می سازید، از طریق شبکه های اجتماعی بازاریابی کنید؛ علاوه بر این، مقدار زمان مورد نیاز برای هر محصول، قیمت لوازم و وسایل اولیه و سود کسب شده از این کار را محاسبه کنید تا مطمئن شوید که کار شما سود کافی را برایتان خواهد داشت.

۳.مدیریت و پشتیبانی شبکه های اجتماعی

طی دهه های گذشته، احتیاج به افراد با مهارت در جهت مدیریت و پشتیبانی شبکه های مجازی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. طبق آمار سازمان وزارت کار ایالات متحده، این روند به زودی کند نمی شود. امروزه نقش متخصصان رسانه های اجتماعی در بخش تبلیغات، بسیار پررنگ و موثر تر از گذشته است. پیش بینی می شود درصد فعالان در این صنف تا سال ۲۰۲۶ ده درصد رشد کند.

۴.بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک می باشد که متمرکز بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با محصول به منظور جذب، حفظ مخاطب و همین طور کسب سود بیشتر است. با تهیه محتوای کاملا مفید و مرتبط، شما قادر خواهید بود تا به مشتریان خود، دیدگاهی در جهت حل مشکلاتشان ارائه داده و محصول مورد نظرتان را به آن ها معرفی کنید. تحقیقات سالانه نشان می دهد که تقریبا تمام بازاریابان از این شیوه استفاده می کنند. بسیاری از کمپانی های بزرگ در جهان مانند P&G، مایکروسافت، سیسکو سیستمز و ... و همچنین کسب و کار های کوچک تر برای بازاریابی محتوا، اهمیت زیادی قائل می شوند و آن را توسعه می دهند.

۵.آموزش آنلاین

این روزها مدارس و سایر موسسات آموزشی در حال درک اهمیت نقش آموزش آنلاین هستند. حتی اگر شما سابقه معلمی و یا مهارتی هم در این زمینه ندارید، می توانید به راحتی به دانش آموزان یا دانشجویانی که رشته تحصیلی مشابه با شما دارند، در درس هایشان کمک کرده و به ازای خدماتی که ارائه می دهید، درآمد کسب کنید. اگر شما از اموری مانند انتخاب رشته تحصیلی و مواردی از این قبیل اطلاع دارید، به شما پیشنهاد می شود تا از این اطلاعات برای پول در آوردن استفاده کنید. به دلیل پیچیده تر شدن سیستم آموزشی، بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان به مشاور تحصیلی نیاز دارند.

۶.ترجمه اسناد و مدارک

در صورتی که شما حداقل به یک زبان دیگر به غیر از زمان مادری تان تسلط دارید، می توانید از طریق قبول کردن پروژه های ترجمه به صورت آنلاین می توانید کسب درآمد نسبتا خوبی داشته باشید. باید بگوییم هرچقدر تسلط شما بیشتر باشد و یا زبان های بیشتری بلد باشید، ساده تر مشتری پیدا خواهید کرد. البته در این کار علاوه بر مهارت، سرعت عمل خوبی هم لازم است. هر چقدر سریع تر پروژه هایی که به شما محول شده را به انجام برسانید، نتایج بهتری کسب می کنید و همینطور یک سابقه درخشان هم برایتان به حساب می آید. در صورت تسلط به زبان های سخت تر و پیچیده تر، قادر خواهید بود تا پروژه های بیشتری جهت ترجمه دریافت کنید.

۷.کسب در آمد از طریق دریافت نمایندگی پنل پیامک

پنل پیامک انبوه، یکی از بهترین راه ها در جهت بازاریابی و پیدا کردن مشتری برای محصولات و خدمات است. در صورتی که به دنبال کارهای پولساز خانگی هستید، با دریافت نمایندگی پنل پیامک مدیانا، می توانید به یکی از نمایندگان این شرکت تبدیل شوید و با ارائه خدمات در زمینه بازاریابی با سیستم پیامک انبوه از طریق فروش پنل پیامک و خطوط اختصاصی پیامکی، کسب درآمد کنید. شرکت مدیانا اس ام اس یکی از شرکت های تخصصی ارائه دهنده خدمات پیامکی بوده و به غیر از نمایندگی پنل اس ام اس خدمات دیگری چون ارسال پیام صوتی، منشی تلفنی و نوبت دهی را نیز ارائه می دهد. از جمله ویژگی های مدیانا می توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته و ضمانت عودت وجه اشاره کرد.

۸.مشاوره برای بازاریابی

اگر شما مطلع هستید که چه عواملی به فروش و پیدا کردن مشتری کمک می کند و همچنین مشتاق کمک کردن به دیگران در این زمینه هستید، این شغل انتخاب خوبی برای شماست. مشاوره یکی از بهترین کسب و کارهای خانگی به شمار می رود، زیرا شما می توانید تا برای خودتان برنامه ریزی کرده و هر طور که می خواهید، کارتان را اداره کنید.

۹.طراحی سایت

یک وب سایت منسوخ و قدیمی که به درستی کار نکند، مطمئنا به برند شما آسیب خواهد زد. طراح وب همان شخصی است که ظاهر و عملکرد سایت را طراحی می کند. طراح سایت روند برنامه ریزی، برنامه نویسی و ساخت عناصر وب سایت را انجام می دهد. از ساختار سایت گرفته تا طرح بندی، ساخت تصاویر، رنگ ها، فونت ها و گرافیک ها، همه بر عهده طراح سایت است.  

۱۰.توسعه سایت

توسعه وب فرایند ساخت وب سایت و برنامه های کاربردی برای اینترنت و یا شبکه های خصوصی است. توسعه سایت با طراحی سایت کاملا متفاوت است. این برنامه نویسی و کدنویسی است که عملکرد سایت را تقویت می کند. از ساده ترین صفحات سایت گرفته تا سیستم عامل ها و شبکه های اجتماعی، سایت های تجاری، سیستم های مدیریت محتوا و بسیاری از ابزارهای دیگری که به طور روزانه از آن ها استفاده می کنیم، همه توسط توسعه دهندگان وب ساخته شده اند. این حرفه را می توان به سه بخش تقسیم کرد: توسعه فرانت اند، توسعه بک اند، و پایگاه داده ها.  

۱۱.کارهای گرافیکی

طراحی گرافیک برای هر کسی که استعداد خوبی در تشخیص رنگ ها و طراحی دارد، می تواند شغل خوب و مناسبی باشد. این شغل مسیرهای متفاوتی را پیش پای شما می گذارد. به عنوان یک گرافیست، شما قادر خواهید بود تا با صاحبان مشاغل کوچک، استارت آپ ها، مشاغل آزاد و بسیاری از اصناف و مشاغل همکاری کنید. حتی شما می توانید به اشخاص مختلف مشاوره های تجاری و در رابطه با توسعه، ارائه دهید.

۱۲.برنامه نویسی

با تسلط و یادگیری زبان های برنامه نویسی کاربردی و رایج، می توانید برای کسب و کارهای کوچک و شرکت های نرم افزاری کار کنید. با رواج تکنولوژی و فناوری در دنیای امروز، تقاضا برای پیدا کردن برنامه نویسان خوب افزایش یافته است. با کسب تجربه و مهارت به مرور زمان، این قابلیت را پیدا خواهید کرد تا پروژه های بزرگ تری را به انجام برسانید.

کد خبر 555408

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha