چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: بر اساس تصمیم شورای برنامه‌ریزی استان، خانه‌های اهالی روستای زاچ و داربست در دشت بیرقلمی در قالب شهرک شهید قاسم سلیمانی ساخته و به آنها خدمات ارائه می‌شود.

روستای زاچ

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، امیر حبیبی چهارشنبه ۱۶ مهر در جمع خبرنگاران، افزود: در جلسه دیروز که با حضور مدیران دستگاه‌های زیرساختی هرمزگان در مکان ساخت این روستا برگزار شد، تسریع در عملیات ساخت سیل‌بند، قطعه‌بندی و واگذاری زمین‌ها در قطعات ۵۰۰ متری به مردم و اعطای انشعاب برق قانونی به هر قطعه زمین به تصویب رسید. مقرر شد این کارها حداکثر تا ۲۰ روز آینده انجام شود، مهندسی نیروی دریایی سپاه مسئولیت ساخت روستا را به عهده دارد و بنیاد مسکن ۲۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۵۵۰ میلیون ریال تسهیلات بدون سود برای ساخت هر واحد مسکونی اختصاص داده است.

سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان اظهار کرد: ظرف یک هفته دیگر نیز یک کانکس مجهز خانه بهداشت و یک کانکس نیز از طرف نوسازی مدارس برای برقراری کلاس‌ها در این روستا به‌صورت موقت مستقر می‌شود. طرح تفکیکی روستا توسط بنیاد مسکن آماده‌شده و زمین‌ها به‌صورت بلوک‌های ۵ تا ۶ قسمتی واگذار می‌شوند.

کد خبر 555363

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha