تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی تدارکاتی اش از زمان حضور دراگان اسکوچیچ فردا به مصاف ازبکستان می رود.

تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین، وادیم آبراموف، سرمربی تیم ملی ازبکستان در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: همه چیز در این بازی به نحو عملکرد ما در زمین بستگی دارد. به نظرم با چشم پوشی به اسم های بازیکنان در تیم همه چیز در ورزشگاه مشخص می شود. درست است پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس ایران باخت به همین خاطر به نظرم بازیکنان بازنده ما( ۱۱ بازیکن ملی پوش پاختاکور) در این بازی به دنبال انتقام هستند. باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. در چنین مسابقه فوتبالی نیاز است شما در اوج آمادگی باشید.

وی درباره اینکه ایران و ازبکستان در این بازی تدارکاتی با تمام قوا حضور پیدا کردند و با حضور لژیونرهای اصلی خود وارد زمین بازی می شوند، گفت: ما هم مثل ایران در این بازی با لژیونرهای خود وارد زمین بازی می شویم. می خواهیم بر کیفیت بازی شومورودوف تکیه کنیم. علاوه بر آن واجب است تیم ملی کشور در بازی های تدارکاتی هم بهترین عملکرد را داشته باشد. به نظرم اگر ما بتوانیم فوتبال را با اعتماد به نفس بالایی بازی کنیم، بازیکنان ازبک زیادی شانس حضور در اروپا را خواهند داشت. به همین خاطر شومورودوف اولین بازیکن شاغل در اروپا نیست. ما برای مدت های طولانی در تیم های بزرگ اروپایی بازیکن داشتیم.

سرمربی ازبکستان ادامه داد: مکسیم در دیناموکیف بازی کرد. به نظرم دیناموکیف سطحش از جنوا ایتالیا بالاتر است. الیوس زیتولایوف در یوونتوس بازی کرد. اینها همه بازیکنان ازبک بودند و این اولین بازیکن ازبک نیست که در فوتبال اروپا حضور دارد.

این اولین بازی تدارکاتی ازبکستان بعد از ۱۱ ماه دوری است در این رابطه سرمربی ازبکستان، گفت: نتیجه بازی با ایران مهم است چون بازی تیم ملی است. اما دوست دارم در این بازی ببینم وضعیت بازیکنانم در چه حالی است. ما این بازیکنان را دعوت کردیم تا ببینیم در چه سطحی قرار دارند. خیلی وقت از که آنها را ندیدم. در این بازی های تدارکاتی باید به وظایفشان عمل کنند تا در آینده بتوانیم بهترین ها را برای بازی های تیم ملی انتخاب کنیم.

آبراموف درباره غیبت جمشید اسکندورف، بازیکن سیگنام کره جنوبی به دلیل پروتکل های بهداشتی سخت گیرانه در آن کشور در بازی ایران و امارات، گفت: خدا را شکر ما چنین قوانین سختی نداریم.

کد خبر 555353

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha