سخنگوی دولت گفت: امیدوارم ابتلا به کرونا برای ترامپ تجربه خوبی شود تا بیشتر به مسائل انسانی فکر کند.

علی ربیعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی ربیعی در نشست خبری امروز ۱۵ مهر درباره ابتلای رییس‌جمهوری آمریکا به ویروس کرونا و تاثیر آن بر بازارهای اقتصادی گفت: مساله اصلی ما در این زمینه گفتمان حیات است، برای ما زندگی همه انسان‌ها و در میان آنها همه ایرانیان و حق دسترسی همه ایرانیان به دارو و اقلام مورد نیاز مهم است.

سخنگوی دولت گفت: در حالی که ترامپ امروز در همه دنیا نفرت‌پراکنی می‌کند و انسان‌های زیادی ناشی از سیاست‌های او کشته می شوند و دستور ترور سردار بزرگ ما صادر می‌کند، اما ما مثل ترامپ به مرگ دیگران نمی‌اندیشیم.

 مشروح نشست خبری علی ربیعی سخنگوی دولت

ربیعی با یادآوری ابتلای خود به بیماری کرونا گفت: امیدوارم ابتلا به کرونا برای ترامپ تجربه خوبی شود تا بیشتر به مسائل انسانی فکر کند باید بداند با ظلم و بازی کردن با جان انسان‌ها دیگران چه می کشند، دیگرانی که در معرض داروهایی که او دریافت می‌کند اما آنها دسترسی ندارند چه سختی‌هایی می‌کشند.

وی با بیان این که از واکنش بازار به ابتلای کرونا به ترامپ، تحلیلی ندارم، اظهار داشت: امیدوارم کووید ۱۹ این تاثیر را بر روی رییس جمهوری آمریکا داشته باشد که نسبت به جان انسان‌ها و مسائل جهان انسانی فکر کند و نگاه بی رحمانه خود را به سلامت و حق زندگی مردم جهان تغییر دهد.

کد خبر 555262

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha