سخنگوی دولت گفت: بانک مرکزی و وزارت امور خارجه در حال پی گیری موضوع هستند، با همه کشورهای در حال رایزنی هستند و هیات‌هایی هم به برای پی گیری اعزام خواهند شد.

ایران و کره جنوبی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی ربیعی در نشستت خبری امروز ۱۵ مهر  در پاسخ به پرسشی درباره بازپس گیری منابع ارزی ایران از کره جنوبی گفت: امروز هم در ستاد اقتصادی دولت در این زمینه مذاکره شد و قرار شد هیات‌هایی به کشورهایی که ایران در آنها منابع ارزی دارد اعزام شوند که قطعا تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: در این شرایط نمی خواهیم از کشوری نام ببرم. عملکرد این کشورها در حافظه تاریخی مردم ایران باقی خواهند.

ربیعی تصریح کرد: کره جنوبی تحت تاثیر سیاست‌های آمریکا، مردم ایران را از حقوق مسلم خود محروم کرده است، اخیرا درباره دارو بحثی را مطرح کرده اند که عدد آن اصلا قابل توجه نیست.

وی گفت: نه به عنوان سخنگوی دولت، بلکه به عنوان یک ایرانی به برخی کشورها می گویم امروز شهامت عدم همراهی با ظلم مسلم ترامپ - که این ظلم باقی نخواهد ماند- برای مردم ایران مهم است.

ربیعی تاکید کرد: بهانه‌جویی‌های بیهوده و غیرواقعی و ترس زیاد از آمریکا نباید باعث شود یک جامعه و ملت از حقوق مسلم خود دور بماند.

کد خبر 555259

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
    3 0
    این طلب و هزاران از این طلب ها هم بگیرید به خدا اگر در زندگی مردم کوچکترین تغییری ایجاد شود زندگی ما مردم هر روز بدتر می شود معلوم نیست این همه در امدی که این سالها ایران داشته کجا رفته