سریال «نفوذ» به کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری به‌دلیل حجم بالای جلوه‌های ویژه بصری دی‌ماه آماده پخش می‌شود.

سریال «نفوذ»

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، محسن علی‌اکبری، تهیه‌کننده «نفوذ» با بیان اینکه سریال ۲۵۰۰ دقیقه نیاز به تروکاژ (جلوه‌های ویژه بصری) دارد، گفت: به دلیل حجم بالای کار جلوه‌های ویژه و با توجه به تلاش همه عزیزان در این بخش، «نفوذ» دی‌ماه آماده پخش می‌شود. این اولین سریال تلویزیون است که با حجم بالای تروکاژ آماده می‌شود و به محض آماده شدن در جدول پخش قرار می‌گیرد.

مجموعه تلویزیونی «نفوذ» به کارگردانی و نویسندگی شمقدری در فصل اول تاریخ انقلاب از بهمن ۵۷ تا آبان ۵۸ را در ۴۲ قسمت نشان می‌دهد. در این سریال که محصول مرکز سیمافیلم است، از حضور بازیگران ایرانی و خارجی استفاده شده و خارجی‌ها از آلمان، بلغارستان و فرانسه انتخاب شده و به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. این بخش‌ها با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد.

یلدا افشاری‌نیا، امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزاآقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاءالله شاهمرادی، کاوه سماکباشی، امیرمحمد زند، نجوا صاحب‌الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور و جلال فاطمی بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساپرکین و سامی بابو از بازیگران خارجی آن هستند.

کد خبر 555221

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha