باشگاه النصر عربستان همچنان در تلاش است تا مسئولان ای‌اف سی را برای صادر کردن حکم به نفع‌ خود تحت فشار قرار دهد.

پرسپولیس النصر

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه النصر عربستان همچنان در تلاش است تا شکست خود در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با در بیرون زمین جبران کند. در آخرین اقدام و البته نامه این باشگاه که به ای اف سی ارسال شده است آنها از عبارت غیر ورزشی برای خرید بازیکن توسط پرسپولیس استفاده کرده اند.

 الریاضیه در این خصوص نوشت: «از باشگاه النصر عربستان به ما اعلام کردند که در نامه اعتراضی این باشگاه علیه پرسپولیس به AFC به چند مورد اشاره شده است که در راس آنها شکایت برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس به فیفا قبل از اعطای مجوز به این باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا است.»

الریاضیه البته از حمایت مدیران فدراسیون فوتبال این کشور از النصر گفته که البته طبیعی است این حمایت: «یاسر المسحل، رییس فدراسیون فوتبال عربستان هم از این شکایت باشگاه النصر علیه پرسپولیس حمایت می کند و همچنین ابراهیم القاسم، دبیر کل فدراسیون حمایت خود را اعلام و تاکید کرده است که همه جزئیات را بررسی کرده است و همه خواسته های باشگاه النصر را برآورده خواهد کرد.»

در نامه النصر آمده که «باشگاه پرسپولیس نامه هشدار آمیز فیفا را در ۱۲ آگوست دریافت کرد. در این نامه به این باشگاه اعلام شد که ۳۰ روز فرصت دارند تا طلب برانکو را پرداخت کند. اصرار باشگاه پرسپولیس برای عدم پرداخت طلب برانکو و جذب چندین بازیکن جدید بعد از هشدار فیفا رفتاری غیر ورزشی و ناجوانمردانه از سوی باشگاه ایرانی بود که البته باعث تقویت موضع گیری اعتراض آمیز باشگاه النصر خواهد شد.»

النصری‌ها با این نامه ارسالی به ای‌اف‌سی به نظر می‌رسد بیشتر به دنبال احقاق حق برانکو بوده‌اند(!) چرا که در این نامه اشاره‌ای به هیچ ماده و تبصره قانونی در خصوص شکایت خود نکرده‌اند. 

کد خبر 555035

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha