مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
۰ نفر

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف محموله ۲۰ میلیارد ریالی قاچاق سیگار از یک کامیون بار علوفه در همدان خبر داد.

سیگار قاچاق

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، داریوش جودکی از کشف محموله ۲۰ میلیارد ریالی قاچاق سیگار در همدان خبر داد و اظهار کرد: فردی اقدام به قاچاق بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نخ سیگار خارجی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال با یک دستگاه خودرو کامیون کرده بود که دستگیر شد. متهم سیگارها را از استان‌های غربی زیر بار علوفه جاسازی کرده بود که در گلوگاه شهید زارعی همدان به دام افتاد. پس از توقیف خودرو پرونده متهم هم‌اکنون در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان در حال رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در ادامه از جریمه ۱۱۴ میلیون ریالی قاچاق دیسک و صفحه خبر داد و افزود: ۲۰ عدد صفحه کلاچ قاچاق از انبار یک فروشگاه کشف شد. متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت نیز محکوم شد، طبق گزارش سازمان صمت همدان پس از بازرسی از انبار یک فروشگاه تعداد ۲۰ عدد صفحه کلاچ کامیون به ارزش بیش از ۹۷۵ میلیون ریال کشف و پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد. شعبه پنجم این اداره کل پس از اجرای تشریفات قانونی و صدور رأی مقتضی متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۱۱۴ میلیون و ۴۳۲ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت مکوم کرد که پس از تائید در شعبه تجدیدنظر و قطعیت رأی پرونده هم‌اکنون در اجرای احکام در حال اجراست.

وی گفت: تقاضا داریم مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir به ما اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 554824

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha