معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از مرمت بیش از ۴۱ هزار نقطه از خرابی‌های موجود در سطح معابر پایتخت خبر داد.

آسفالت معابر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی در تشریح دستاوردهای طرح بهسازی معابر شهر تهران طی نیمه نخست سال جاری، گفت: طی ۶ ماه نخست سال ۱۳۹۹، بیش از ۴۰۵ هزار تن آسفالت در قالب روکش کلی و همچنین مرمت لکه‌ای معابر پخش و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در محدوده هر یک از مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران به طور متوسط ۱۸۴۱۷ تن آسفالت پخش و اجرا شده است، یادآور شد: در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران، بیش از ۱۱۸ هزار تن آسفالت صرف تراش و روکش معابر بزرگراهی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اتکا به تولیدات کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، همچنان یکی از مزایای اقتصادی طرح بهسازی معابر شهر تهران به شمار می‌آید، گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری، فقط یک درصد از آسفالت پخش و اجرا شده در سطح معابر پایتخت از کارخانجات بخش خصوصی خریداری شده و همین امر سبب تحقق یک صرفه‌جویی ۶۵ میلیارد تومانی در هزینه‌های اجرای طرح شده است.

در سال ۱۳۹۹ اجرای یک میلیون تن آسفالت در قالب طرح بهسازی معابر شهر تهران هدف‌گذاری شده است و مجریان طرح با اطمینان بیشتر در مورد دستیابی به اهداف کمی، ارتقای دوام و کیفیت آسفالت را به ویژه از طریق امکان کنترل کیفی این محصول در محل کارخانه مدنظر قرار داده‌اند. آن گونه که آمارها نشان می‌دهند، در نتیجه عملکرد ۶ ماهه نخست امسال، حجم پیام‌های گلایه‌آمیز شهروندان در ارتباط با مشکلات روکش آسفالت معابر به طور محسوسی کاهش یافته است.

کد خبر 554445
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha