رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، از صدور حکم برای ۸ تن از کارکنان گمرک کرمانشاه به دلیل دریافت رشوه خبر داد؛ ۷ تن از این افراد با اقدامات امنیتی و اطلاعاتی دستگیر شده و یک تن دیگر فعلا متواری است.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، پرویز توسلی‌زاده اظهار کرد: قرار بازداشت موقت برای هشت نفر از کارکنان اداره گمرک کرمانشاه صادر شده است. بنا بر گزارش واصله مبنی بر ارتکاب جرائم موصوف توسط هشت نفر از کارکنان اداره گمرک کرمانشاه به صورت مکرر و متعدد از پیله‌وران و تجار، در راستای اعمال ماده ۱۵۱ قانون آیین دادرسی کیفری، پس از انجام تحقیقات مقدماتی هفت نفر از آن‌ها ضمن تفهیم اتهام برای انجام تحقیقات فنی روانه زندان شدند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: تحقیقات برای جلب متهم نفر هشتم ادامه دارد. مبارزه با فساد از برنامه‌های اساسی دستگاه قضایی است و یقینا در این راه هیچ گونه مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

در همین خصوص یک منبع آگاه اظهار کرد: صدور قرار بازداشت به دلیل دریافت رشوه بوده است، افرادی که بازداشت شده‌اند چندین بار به طرق مختلف رشوه دریافت کرده‌اند که پس از بررسی حساب‌های آنان توسط اداره اطلاعات استان، با همکاری دستگاه قضا ۶ تن از کارکنان دستگیر شدند. از این ۸ تن، یک نفر دیگر روز گذشته دستگیر شد و نفر هشتم هنوز متواری است؛ در حال حاضر نیز نفر دستگیر شده به دادسرا ارجاع شده است و به زودی حکم وی نیز صادر می‌شود.

کد خبر 554281

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha