سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در برنامه دستخط گفت: اولین باری که تفنگداران انگلیسی را در آب‌های ایران دستگیر کردیم، در زمان دولت اصلاحات بود و من جانشین فرمانده نیروی دریایی بودم؛ به من زنگ زدند که انگلیسی‌ها را گرفتیم.

سردار فدوی

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار فدوی ادامه داد: به بچه‌ها گفتم به آنها غذا بدهید چون انگلیسی‌ها به سربازانشان دروغ می‌گویند. مثلاً می‌گویند ایرانی‌ها سر شما را می‌برند و می‌کشند. برای همین می‌ترسیدند.

وی افزود: یکی از مدیران کل وزارت خارجه به همراه نفر دوم سفارت انگلیس به ماهشهر آمدند؛ این نفر دوم سفارت انگلیس، [نگران بود] دو سه دقیقه فقط توانست ظاهر خود را حفظ کند.

 جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: ۱۶ بار تلفنی [با انگلیس] صحبت کرد؛ در تلفن سوم حالت طبیعی خود را از دست داد و مانند مادری که بچه‌اش مرده در گوشه‌ای ‌نشست و التماس می‌کرد که اجازه دهید ما یک خبر ۵ ثانیه‌ای از بی بی سی پخش کنیم که در آن بگوییم نفر دوم سفارت انگلیس توانسته نیروهای انگلیسی را ببیند.

 وی افزود: گفتم به او بگویید اگر این خبر در بی بی سی پخش شود [یعنی خبر دروغ پخش شود]، العالم و المنار اینجا هستند و فوری تکذیب می‌کنند.

کد خبر 554000

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha