معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: مراسم مذهبی در مکان‌های روباز به ویژه صحن حضرت صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شد اما با توجه به شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا در استان قم و لزوم توجه به سلامت زائران، فعلا مراسم آستان مقدس برگزار نمی‌شود.

حرم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام مهدی احمدی با بیان این‌که آستان مقدس حضرت معصومه(س) نسبت به حفظ سلامت زائران اهتمام ویژه دارد، عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا میزبانی از زائران به صورت متفاوتی در حرم مطهر بانوی کرامت رقم خورده است.

وی با اشاره به این‌که شیوه‌نامه‌های بهداشتی با استفاده از بسترهای مختلف از جمله پوسترهای اطلاع‌رسانی، فضاهای مجازی و رسانه‌های دیداری و شنیداری به زائران منتقل شده گفت: خادمان این بارگاه ملکوتی موارد بهداشتی را خود رعایت و ترویج آن‌ها را نیز دنبال می‌کنند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به تجهیز ورودی‌های حرم مطهر به مواد ضدعفونی‌کننده، دستگاه تب‌سنج و راکدهای ویژه برای بازرسی بدنی بدون استفاده از دست بیان کرد: خادمان این آستان مقدس تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را به عنوان مهم‌ترین موارد بهداشتی تحقق بخشند و به میزان قابل توجهی به موفقیت رسیدند.

وضعیت کرونا در قم از ۲۰ شهریور امسال به دنبال افزایش قابل توجه بیماران و مبتلایان فوق قرمز شده است.

کد خبر 553919

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha