پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۱۵۴ کیلوگرم تریاک در محورهای مواصلاتی و همچنین طرح پاکسازی نقاط آلوده استان خبر داد.

کشف مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار منوچهر امان اللهی  اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی نقاط آلوده استان در ۲۴ ساعت گذشته ۳ خودروی حامل مواد مخدر متوقف شدند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان عمده مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ قاچاقچی عمده و تعدادی خرده فروش مواد مخدر دستگیر و یک باند تهیه و توزیع متلاشی شد.

امان اللهی از مردم استان خواست تا اطلاعات حوزه فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر را در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دهند. به گفته وی، از ابتدای سال‌جاری تاکنون حدود ۲ تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه ۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی چهار محال و بختیاری اظهار کرد: در این مدت ۱۸۰۰ نفر از خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و  ۱۹ باند قاچاق مواد مخدر  نیز متلاشی شده که بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر در استان از نوع مواد مخدر سنتی و تریاک بوده است.

کد خبر 553807

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha