رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی این سازمان به خوزستان اختصاص یافته و تلاش بر این است این رقم به ۲ هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

ساخت مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهراله رخشانی مهر در آیین افتتاح یک دبیرستان ۹ کلاسه در شهرستان باوی افزود: سال گذشته یک‌هزارو ۸۰۰میلیارد ریال از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به خوزستان اختصاص یافت. همچنین با تلاش استانداری خوزستان ۲ هزار و ۸۰۰میلیارد ریال از اعتبارات استانی به بخش مدرسه‌سازی و تجهیزات اختصاص داده شد که در کشور چنین رقمی سرآمد است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به طرح آجر به آجر گفت: این طرح امسال تدوین شده تا در قالب آن با فرهنگ‌سازی و تبلیغ از تمامی مردم برای ساخت مدرسه دعوت کنیم. امروز هم تفاهمنامه مهمی با شرکت ایرانسل برای تبلیغ طرح آجر به آجر منعقد شد و امید است با سایر دستگاه‌ها نیز این تفاهم نامه منعقد شود.

امروز پنجشنبه با حضور معاون وزیر آموزش وپرورش و مسئولان استانی و محلی مدرسه‌ای ۹ کلاسه در مقطع دوره اول متوسطه در شهرستان باوی به بهره‌برداری رسید. اعتبار ساخت این مدرسه ۵۰ میلیارد ریال است. این مدرسه در زمینی به مساحت ۳۷۰۰ مترمربع با زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع احداث شده است.

کد خبر 553776

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha