مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
۰ نفر

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با دستگیری ۳ سارق واحدهای صنفی پاکدشت، این باند سرقت حرفه‌ای متلاشی شد.

سارق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: با توجه به افزایش وقوع سرقت از مغازه‌ها با شیوه و شگرد خاص در سطح شهرستان پاکدشت، ماموران انتظامی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند. با بررسی‌های فنی و میدانی ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی، رد اعضای یک باند حرفه‌ای و سابقه‌دار که به وسیله یک پیکان وانت سرقتی، اقدام به سرقت اموال مردم می‌کردند شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که اعضای ۳ نفره این باند در سرقت های چند ماهه اخیر شهرستان پاکدشت نقش داشته اند و با پوشش ماسک روی صورت و تخریب قفل مغازه در ساعات پایانی شب، اقدام به سرقت مغازه‌های دارای کمترین سیستم ایمنی می‌کردند. با تلاش ماموران و طی یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی متهمان این پرونده در چند عملیات جداگانه دستگیر و خودرو پیکان وانت سرقتی نیز کشف و توقیف شد.

سردار عزیزی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی به ۳۰ فقره سرقت مغازه، ۷ فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت خودرو در مجموع ۳۸ فقره سرقت در سطح شهرستان پاکدشت اعتراف کردند افزود:با اطلاعات کسب شده از سوی سارقان، دو مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند و پرونده متهمان به منظور رسیدگی به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

کد خبر 553759

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha