بازار سهام امروز چهارشنبه ۹ مهرماه را پرنوسان پشت سرگذاشت. شاخص کل در کمتر از یکساعت با حدود ۹ هزار واحد افزایش تغییر مسیر داد و فاز نزولی گرفت و با افت ۲ هزار و ۲۳۸ واحد از کانال ۱.۵ میلیون واحد به ۱.۴ بازگشت. مجدد بازار سیر صعودی به خود گرفت و با رشد ۱۰ هزار و ۴۷۲ واحد وارد کانال ۱.۵ میلیون واحد شد و روی عدد یک میلیون و ۵۰۳ هزار واحد جاخوش کرد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۱۰ هزار و ۴۷۲ واحد رشد رقم یک میلیون و ۵۰۳ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۸۲۰ واحد منفی به رقم ۳۹۷ هزار و ۵۷۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۹۵۷ هزار و ۴۰۷ معامله به ارزش ۹۷ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

پالایش نفت اصفهان، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و پتروشیمی پردیس بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۲۲۲ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۶۷۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۵۱۱ هزار و ۸۲۳ معامله انجام داده‌اند که ۳۵ میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه‌گذاری صبا تامین و بانک دی بیشترین تاثیر منفی را بر این بازار داشتند.

کد خبر 553559

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha