همکاری دوجانبه شرکت سوزوکی ژاپن و شرکت نیکسان صنعت در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه در مراسمی با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی آغاز شد.

همکاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شرکت سوزوکی کورپوریشن در منطقه خاورمیانه همکاری خود را در زمینه تولید یخچال فریزرهای خانگی سوزوکی با شرکت نیکسان صنعت ساوه آغاز کرد. سوزوکی پس از بررسی امکانات سخت‌افزاری تولید کنندگان محلی و مذاکرات فراوان، تصمیم گرفت شرکت نیکسان صنعت ساوه را به عنوان نماینده انحصاری تولید، فروش و خدمات پس از فروش خود در منطقه معرفی کند.

این همکاری با توجه به نزدیکی دیدگاه دو شرکت در زمینه تولید کالای باکیفیت، به‌روز و مشتری‌مداری با استانداردهای ژاپنی به سوزوکی این امکان را خواهد داد نسبت به پیشبرد اهداف منطقه‌ای خود در عرضه کالا با قیمت رقابتی و در خور شأن مصرف‌کننده ایرانی دست یابد. این در حالی است که سوزوکی توانسته در یک دهه گذشته با تکیه بر راهبرد همکاری با تولیدکنندگان بومی (SLS) حضوری درخشان در بازار جهانی داشته باشد.

در این مراسم آئین اهدای پرچم سوزوکی و اعلام رسمی شروع همکاری در محل کارخانه نیکسان صنعت در شهرک صنعتی کاوه با حضور مدیران دو شرکت و مسئولانی از بخش دولتی و خصوصی برگزار شد.

کد خبر 553521

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha