شهردار منطقه یک تهران از آغاز به کار ساماندهی میدان تجریش و خیابان شهرداری به منظور اجرای پروژه قدمگاه صالحیه خبر داد و گفت: این پروژه ظرف هفته آینده آغاز می‌شود.

امامزاده  صالح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه تکیه تجریش از نظر شکل بنایی نیاز به مرمت ندارد و در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اظهار داشت: این تکیه متولیان خاص خودش را دارد و سازمان اوقاف به عنوان دستگاه اجرایی نظارت کاملی بر شرایط این اثر تاریخی مذهبی دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران به منظور ساماندهی محیط پیرامونی این اثر، حذف زوائد فیزیکی را در خیابان شهرداری در دستور کار قرار داده است.

شهردار منطقه یک تهران یادآور شد: معرفی تکایا، پیرغلامان و هیئات مهم منطقه با توجه به تقارن هفته تهران با ایام اربعین انجام می‌شود و اجرای شب تهران، پروژه موزه شمیران از جمله کارهای ماندگاری هستند که در این هفته آغاز به کار می‌کنند و ماهیت دائمی خواهد داشت.

موسوی در خصوص آخرین وضعیت توسعه خط ۳ متروی تهران در این منطقه نیز گفت: حدود ۵ ایستگاه جانمایی و پیش‌بینی شده است و با مالکین بخشی از پلاک‌های معارض در حال مذاکره هستیم، که در صورت موافقت در قالب مجتمع ایستگاهی ترغیب به همکاری می‌شوند.

وی افزود: احداث مجتمع‌های ایستگاهی ارزش افزوده قابل توجهی برای املاک این محدوده خواهد داشت.

کد خبر 553462
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha