مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
۰ نفر

یک قاچاقچی موتورسیکلت در قزوین از سوی تعزیرات حکومتی به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

موتور

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین با دریافت گزارش در مورد نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق در یک فروشگاه، موفق به کشف آن شدند و با تشکیل پرونده، رسیدگی به تخلف در تعزیرات حکومتی آغاز شد.

هوشنگ محمدی افزود: شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین، پس از احراز تخلف، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم و حکم به ضبط موتورسیکلت‌های مکشوفه کرد.

وی از قاچاق کالا به عنوان یکی از موانع پیش روی تحقق جهش تولید نام برد و گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با حساسیت و دقت بالا پرونده های مربوط به قاچاق کالا را بررسی کرده و با قاطعیت و بدون اغماض با متخلفان برخورد می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین مقابله با گران فروشی را از دیگر وظایف مهم سازمان تعزیرات حکومتی برشمرد و اظهار کرد: در کنار برخورد با کالای قاچاق، مقابله با گران فروشی و کم فروشی و همچنین احتکار کالا در دستور کار جدی تعزیرات حکومتی قرار دارد و از همین رو از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده این موارد مراتب را برای رسیدگی به تعزیرات اطلاع دهند.

کد خبر 553443

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha