مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
۰ نفر

۳ مجموعه وقفی استان قزوین به مساحت ۳۱ هزار متر مربع به طرح اقدام ملی مسکن واگذار می‌شود.

بازديد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در حاشیه بازدید از زمین‌های طرح اقدام ملی مسکن گفت:در راستای طرح اقدام ملی مسکن به همراه مدیر کل راه و شهرسازی استان از سه مجموعه موقوفه در شهرستان قزوین بازدید به عمل آمد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی اظهار کرد: به دنبال این بازدید مقرر شد که در صورت امکان، براساس تفاهم‌نامه سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت راه و شهرسازی این اراضی در راستای طرح اقدام ملی مسکن واگذار شود و در اختیار خانواده‌های متوسط جامعه قرار گیرد.

 وی افزود: امیدواریم واگذاری زمین‌های موجود سبب تسریع در ساخت و ساز پروژه اقدام ملی مسکن و در نتیجه آن خانه دار شدن مردم استان قزوین به قیمت مناسب و منطقی شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: از سه مجموعه در شهر اقبالیه با ۱۱ هزار متر مربع، یک قطعه زمین در ناحیه منفصل شهری چوبیندر با ۱۰ هزار متر مربع و یک مجموعه در شهر قزوین با ۱۰ هزار متر مربع بازدید شد و امیدواریم که با تفاهمی که وجود دارد و با توجه به نیاز جامعه به مسکن ارزان قیمت در این سه مجموعه مسکن احداث شود.

مجیدی گفت: براساس این واگذاری‌ها احیای موقوفات هم انجام می‌شود که براساس آن می‌توانیم نیت‌های واقفان را در زمینه فعالیت مذهبی و فرهنگی ساری و جاری کنیم.  

کد خبر 553438

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha