مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
۰ نفر

راننده اتوبوس به ‌دنبال مرگ مسافری در یکی از ایستگاه‌های بی‌آرتی تهران با دستور بازپرس جنایی بازداشت شد.

بی آر تی

به گزارش همشهری آنلاین، دوشنبه شب گذشته گزارش مرگ مردی جوان به قاضی مصطفی واحدی کشیک جنایی تهران اعلام شد و با دستور وی گروهی از مأموران راهی محل حادثه شدند.

آنطور که مشخص بود راننده یک اتوبوس، مسافری را زیر گرفته و او جانش را از دست داده بود. با دستور قاضی تحقیقات در این خصوص آغاز شد. شاهدان می‌گفتند که مرد مسافر پس از تهیه بلیت وارد سکوی ایستگاه شد و درست زمانی که قصد سوار شدن به اتوبوس را داشت ناگهان راننده درها را بست و حرکت کرد. مسافر جوان نیز زیر چرخ‌های اتوبوس افتاد و جانش را از دست داد.

راننده اتوبوس اما روایت دیگری را بازگو کرد. او گفت: من از آینه سکوها را دیدم و مسافری نبود. من هم درها را بستم اما ظاهرا متوفی از پشت اتوبوس آمده و بی‌آنکه بلیت تهیه کند، قصد سوار شدن به اتوبوس را داشت اما من متوجه نشدم و حرکت کردم. راننده در حالی چنین روایتی مطرح می‌کند که علاوه بر شاهدان، متصدی ایستگاه هم عنوان کرد که مسافر بلیت تهیه کرده و روی سکو بود. بازپرس جنایی تهران دستور بررسی‌های بیشتر، تحقیق از شاهدان دیگر و بازبینی تصاویردوربین‌های مداربسته را صادر کرد. علاوه بر این از کارشناسان تصادف خواست تا علت اصلی این حادثه مرگبار را مشخص و مقصران را اعلام کنند. وی همچنین دستور بازداشت راننده را صادر کرد. تحقیقات در باره این پرونده ادامه دارد.
در همین حال سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب پایتخت درباره این حادثه گفت: ساعت ۲۱:۱۰ دوشنبه در ایستگاه ضلع جنوبی میدان ونک مسافری که قصد ورود به اتوبوس را داشت، به‌دلیل بسته شدن در اتوبوس به بیرون پرتاب شد. بعد اتوبوس از روی وی رد شد که منجر به فوت او شد.

وی گفت: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۳ پلیس راهور فاتب در محل حاضر شد و پس از ایمن‌سازی‌ محدوده حادثه، اکنون بررسی علت دقیق این حادثه آغاز شده است.

کد خبر 553374

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha