حضور عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در پشت صحنه یک مجموعه تلویزیونی با یک حاشیه عجیب و بامزه همراه شد.

بازدید کدخدایی از سریال ده‌نمکی

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر کدخدایی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام چند تصویر از بازدید از مراحل تولید سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی منتشر کرد. در یکی از این تصاویر به نظر می‌رسد چند نفر از خانم‌های حاضر در پشت صحنه به احترام سخنگوی شورای نگهبانی تلاش می‌کنند حجاب خود را بیشتر و بهتر رعایت کنند!

کدخدایی در این بازدید که در مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون برگزار شد، با عوامل و بازیگران «دادستان» گفتگو کرد و از نزدیک در جریان داستان و شیوه تولید این سریال قرار گرفت. محمد خزاعی، تهیه‌کننده و محمد کاسبی، بازیگر «دادستان» علاوه بر خود ده‌نمکی چهره‌هایی بودند که با سخنگوی شورای نگهبان از نزدیک دیدار کردند. سیدمهدی جوادی، مدیر مرکز رسانه‌ای رایمون هم از خدمات و فعالیت‌های این مجموعه در حوزه انیمیشن، بازی و جلوه‌های ویژه دیجیتال گفت.

ده‌نمکی پیش‌تر مجموعه‌های «دارا و ندار» و «معراجی‌ها» را ساخته و «دادستان» سومین تجربه او در دنیای سریال و تلویزیون است. کاسبی، سیدجواد هاشمی، رضا توکلی، برزو ارجمند، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، علی سلیمانی، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماکباشی، اصغر نقی‌زاده، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر و هلیا امامی بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

کد خبر 553285

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha