چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
۰ نفر

حفاری تونل خط ۶ مترو با استفاده از دستگاه TBM در منطقه ۲۰ سرعت گرفت.

حفاري تونل مترو در ري شتاب گرفت

در نشست نظارت ستادی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ با تأکید عضو شورای اسلامی شهر تهران، معاون ترافیک شهرداری تهران و حمایت شهردار منطقه، حرکت دستگاه TBM در ری شتاب گرفت. در این جلسه که با حضور «حسن خلیل‌آبادی» عضو شورای اسلامی شهر تهران، «سیدمناف هاشمی» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران و «فرهاد افشار» شهردارمنطقه ۲۰ برگزار شد، حاضران پس از بررسی مسائل ترافیکی منطقه، از پروژه‌های ترافیکی شامل نخستین خیابان کامل شهرداری تهران و خط ۶ مترو بازدید کردند. خلیل‌آبادی در این نشست به رفع گره‌های ترافیکی و لزوم مکانیزه شدن پل‌های عابرپیاده برای‌ تردد آسان عابران از عرض معابر اشاره کرد. مناف هاشمی نیز ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری منطقه در حوزه ترافیک و حمل‌ونقل عمومی، برای پاسخگویی به درخواست‌های مردمی، دستورهای لازم را به معاونان خود صادر کرد.  
وی در بازدید از محدوده منطقه، با توجه به وجود دوربرگردان همسطح در بزرگراه شهید آوینی، به ایجاد دوربرگردان غیرهمسطح در این بزرگراه تأکید کرد که منجر به کاهش تعداد تصادف‌های منجر به فوت منطقه با ایمن‌سازی معابر و نصب علائم ترافیکی اشاره کرد.  
مناف هاشمی در بازدید از خط ۶ مترو نیز خواستار تسریع در عملیات اجرایی این پروژه شد و از آنجا که پیمانکار مشکلات مالی را علت اصلی عدم پیشرفت قابل قبول پروژه اعلام کرد، مقرر شد پیمانکار با حمایت شهردار منطقه ۲۰ با تمام ظرفیت نسبت به اتمام پروژه اقدام کند. در این جلسه، افشار هم با بیان اقدامات منطقه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه ۲۰ و بزرگراه‌های اطراف آن و همجواری این منطقه با شهرهای ورامین، قرچک و کهریزک، نسبت به لزوم انجام مطالعات جامع حمل‌ونقل ترافیکی تأکید کرد.

کد خبر 553265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha