مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: آتش‌سوزی در یک انبار علوفه کاه، یونجه و ادوات کشاورزی در یکی از روستاهای این شهرستان چهار میلیارد ریال خسارت به بار آورد.

آتش سوزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رحمان احمدی اظهار داشت: عوامل آتش‌نشانی شهرداری مهاباد با اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله با ۳ دستگاه خودرو به روستای حاجی‌خوش در بخش مرکزی این شهرستان در آذربایجان غربی اعزام شدند و بلافاصله با استقرار در محل حادثه اقدام به مهار آتش کردند.

وی با بیان اینکه ۱۲ مامور آتش‌نشانی به همراه یک خودرو کمکی روستای قم‌قلعه در این عملیات شرکت داشتند، ادامه داد: در این حادثه ۲ انبار کاه و ۹ هزار بسته یونجه انباشت‌شده در آتش سوخت و از بین رفت. همچنین یک دستگاه خرمن‌کوب، لاستیک تراکتور، موتور پمپاژ آب و چند دستگاه ادوات کشاورزی دیگر هم در آتش سوختند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با بیان اینکه این آتش‌سوزی در داخل روستا و در نزدیکی منازل مسکونی اتفاق افتاده بود، اظهار داشت: با اقدام به موقع ماموران، آتش‌سوزی پس از سه ساعت تلاش مهار و از سرایت به منازل اطراف آن جلوگیری شد.

کد خبر 553242

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha