سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۸ کیلوگرم تریاک از آنها در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی دیواندره خبر داد.

مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رسول برزویی اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری مشترک ماموران انتظامی دیواندره ۲ عامل تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند. در همین راستا و با هماهنگی مراجع قضایی ۲ دستگاه خودرو در این عملیات متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد. مواد مخدر ماهرانه در خودرو جاساز شده بود و دو سوداگر هم پس از تشکیل پرونده، به مراجع قضایی معرفی شدند.

ماموران انتظامی کردستان موفق شدند در نیمه نخست امسال در مجموع ۸۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سودگران مرگ و باندهای قاچاق کشف و ضبط کنند که این میزان کشف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۱ درصد افزایش داشت. ۸۵ درصد کشف‌ها تریاک، هشت درصد حشیش، یک درصد هروئین، یک درصد شیشه و بقیه سایر مواد است.

در نتیجه عملیات‌های پلیسی یک هزار و ۵۷۲ قاچاقچی، خرده‌فروش و عوامل توزیع مواد دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند همچنین ۷۵ دستگاه انواع خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

کد خبر 553235

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha