سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده روح الله زم گفت: پرونده ویژه‌ای است و مطمئن باشید بعد از قطعیت دادنامه و وصول پرونده به دادسرا برای اجرای حکم، حتما از ناحیه مراجع رسمی اطلاع رسانی می‌شود.

روح الله زم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز هشتم مهر ماه با خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن  هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهید سردار شهید سلیمانی  گفت: درس دفاع مقدس درس مقاومت است و درسی که انسان ساز و فرهنگ ساز و مکتب آفرین است. پیروزی ما در دفاع مقدس نتیجه دو مولفه مقاومت و مردمی بودن دفاع بود و براین باوریم تا این دو مولفه در مردم و مسئولان باشد مکانیسم ماشه که هیچ بلکه جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانه‌ای و همه توطئه های دشمنان این نظام و انقلاب محکوم به شکست است.

اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پرونده روح الله زم گفت: پرونده ویژه‌ای است و مطمئن باشید بعد از قطعیت دادنامه و وصول پرونده به دادسرا برای اجرای حکم، حتما از ناحیه مراجع رسمی اطلاع رسانی می شود و گمانه زنی‌هایی که اعلام می شود قابل اعتماد نیست.

وی افزود: این پرونده، پرونده‌ای نیست که به سرانجام برسد و مراجع رسمی سرانجام آن را اعلام نکنند. پرونده فرایندی دارد که باید طی شود و وقتی حکم قطعی برای اجرا ابلاغ شد اطلاع رسانی انجام می شود.

کد خبر 553224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha