سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
۰ نفر

عضو شورای شهر تهران از اجرای طرح خیالستان بر روی بزرگراه امام علی(ع) جهت رفع محدودیت فضاهای عمومی در تهران خبر داد.

نژاد بهرام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره کمبود فضاهای عمومی در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) اظهار داشت: منطقه ۸ تهران در عین تراکم زیاد جمعیت، با کمبود شدید فضای سبز برای شهروندان روبرو است بنابراین تلاش شده که با رویکردهای جدید، اقدامات مناسبی در جهت رفع این مشکلات توسط مدیریت شهری انجام گیرد.

وی افزود: شهرداری منطقه پیشنهاد اجرای طرح خیالستان را بر روی فضای بزرگراه امام علی(ع) داشت و بر این اساس عملیات اجرای پروژه‌ای به وسعت ۲۵ هزار متر بر روی بزرگراه امام علی(ع) بزودی آغاز می‌شود.

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: اعتبارات اجرای این طرح آماده شده و برای اجرای آن توسط شهرداری منطقه مسابقه‌ای برگزار و برنده انتخاب شده است، حتی پیمانکار این طرح مشخص شده و طی یک تا دو روز آینده تجهیزات کارگاهی در محل استقرار پیدا می‌کند.

نژادبهرام ادامه داد: همچنین در کنار اجرای این پروژه پارکینگ ۱۰۰ واحدی به صورت دومنظوره ساخته می‌شود که زیر این ساختمان، پارکینگ و روی آن بوستان درنظر گرفته خواهد شد.

وی بیان داشت: روز گذشته بازدیدی از منطقه ۸ تهران داشتم و این منطقه پایلوت مناسب‌سازی مناطق نیز درنظر گرفته شده است و اقداماتی جهت رفع فضای بی‌دفاع شهری و محدویت فضای عمومی در دست اقدام است.

کد خبر 553206

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha