هرم شیشه ای به عنوان سقفی نورگیر یکی از سازه های دکوراتیوی است که شرکت کاژه به اشکال مختلف قابلیت اجرای آن را دارد. بسته به قاعده که میتواند یک چند ضلعی باشد و ارتفاع آن به شیوه های مختلفی ساخته میشود که به عنوان یک سقف نورگیر پیشنهاد ایده آلی برای ساختمن ها با طراحی و معماری مدرن است.

image-20200929110925-1.jpeg

ساخت هرم شیشه ای و سقف نورگیر ویلای آقای خواجه امیری یک سقف نورگیر هرمی شکل بوده که توسط شرکت کاژه اجرا شده است. در تصاویر زیر از نماهای مختلف این سازه را ملاحظه می فرمایید. هرم شیشه ای نسبت به قاعده خود فرم های مختلفی را در وجوه خود می گیرد و باید گفت که در ساخت هرم شیشه ای قاعده و ارتفاع هردو نقش مهمی در ساخت آن ایفا می کنند. در ساخت هرم شیشه ای هم می توان از شیشه های سکوریت استفاده نمود و هم از شیشه سکوریت و لمینت که امنیت بیشتری نسبت به شیشه سکوریت دارند.

 در واقع شیشه سکوریت-لمینت تشکیل شده از 2 یا چند شیشه سکوریت با ضخامت های مختلف که توسط لایه پلاستیکی و یا نوعی رزین که تحت شرایطی خاص با هم یکپارچه میگردند و به هنگام شکست ضمن تبدیل شدن به قطعات ریز از فروریختن آن جلوگیری میشود.

سفارش شیشه سکوریت به عنوان یک شیشه ایمن و پر کاربرد در شیشه های ساختمانی

سفارش شیشه سکوریت به عنوان یکی از پرکاربرد ترین شیشه های مورد استفاده در ساختمان بسیار مرسوم است، اکثر شیشه های فروشگاه ها در پاساژ های تجاری با ابعاد بزرگ شیشه سکوریت  و یا شیشه سکوریت-لمینت هستند، در نمای شیشه ای ساختمان ها از شیشه های سکوریت استفاده می گردد. یکی از دلایل پرکاربرد استفاده از این شیشه ها ایمن بودن شیشه سکوریت نسبت به شیشه های معمولی است. به این شیشه های ایمن شیشه نشکن هم گفته می شوند در واقع شیشه های سکوریت نشکن نسیتند فقط مقداری مقاوم تر هستند و در هنگام شکستن به قطعات بسیار ریزی تبدیل شده که منجر به کمترین آسیب میگردد. از این شیشه ها در بخشهای مختلف ساختمان استفاده می گردد. از شیشه های سکوریت برای شیشه دود بند و شیشه حمام هم استفاده میگردد که امروزه علاقه زیادی به طراحی و ساخت یک حمام شیشه ای در اتاق های مستر دیده میشود.

برای سفارش و مشاوره خرید در مورد شیشه های سکوریت و لمینت میتوانید از مشاوران شرکت کاژه در این خصوص مشورت بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیشه های سکوریت با شرکت کاژه در تماس باشید

تلفن : 02188492314 – 09121509516

آدرس سایت کاژه : www.kajeh.com 

کد خبر 553190

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha