فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در گفت‌و گویی مدعی شد که رونالدو تا ۴۰ سالگی می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، ستاره‌های بزرگی در دنیای فوتبال، با گذاشتن پا به سن ۳۵ سالگی از این رشته ورزشی خداحافظی کرده اند و یا به لیگ‌هایی رفته اند که سطح پایین‌تری دارند. کریستیانو رونالدو اما با وجود ۳۵ سال سن هنوز شبیه جوان ۱۸ ساله در ترکیب یوونتوس می‌درخشد و هیچ اثری از پیری در وجود این فوق ستاره دیده نمی‌شود.
ابر ستاره فوتبال پرتغال با گلزنی این هفته در لیگ ایتالیا به رکورد ۴۵۰ گل دررده باشگاهی رسید که رکوردی کم نظیر دردنیای فوتبال به شمار می رود.

پس از این بازی فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در گفت‌و گویی از شاگردش تمجید کرد و مدعی شد که اوتا ۴۰ سالگی می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند.

 وی در این مورد به TV۲۴ پرتغال گفت:« رونالدو آماده است که تا ۴۰ سالگی بازی کند اما نمی دانم که این اتفاق رخ می دهد یا نه. او بازیکنی نیست که کیفیت و سطحش بازی اش  دچار افت شود و مطمئناً در بالاترین سطح خواهد ماند. زمانی که حس کند که دچار افت می شود، خودش با پای خودش فوتبال را کنار می گذارد. .»

رونالدو دو رقابت مهم ملی( جام ملت های  اروپا و جام جهانی) را پیش رو دارد که در یکی ۳۶ ساله و در دومی ۳۷ ساله خواهد بود و ممکن است پس از جام جهانی قطر از تیم ملی خداحافظی کند.

کد خبر 553162

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha