فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای ۷۰ میلیارد تومانی با شگرد فروش مال غیر با ۹۲ شاکی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

دستگيري

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (هفتم مهرماه) در تشریح این خبر گفت: در پی وصول شکایت ۹۲ نفر از شهروندان شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس از شخصی به هویت معلوم مبنی بر فروش مال غیر آپارتمان، رسیدگی ویژه به پرونده در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی قرار گرفت. مشخص شد متهم مدیر عامل یک شرکت بوده و یک پروژه مسکونی و دو مجتمع تجاری در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس ساخته است. او واحدهای مسکونی و تجاری را همزمان به چند نفر پیش‌فروش کرده و پول‌ها را پس از تبدیل به ارز به خارج انتقال داده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اذعان به اینکه همزمان با هماهنگی قضایی دستور دستگیری متهم اخذ و اقدام برای شناسایی مخفیگاه وی آغاز شد، تصریح کرد: در بررسی‌ها مشخص شد متهم به کشور تاجیکستان تردد زیادی داشته و تابعیت آنجا را از طریق سرمایه‌گذاری گرفته است. با اقدام به‌موقع، متهم که قصد داشت از ایران خارج شود در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد. ارزش کلاهبرداری حدود ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 552948

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha