معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: در رابطه با مبدا پرتاپ راکت مورد اصابت در منطقه خداآفرین از سوی طرف‌های درگیر در منطقه قره باغ جمهوری آذربایجان از طریق مراجع ذیربط پیگیری خواهد شد.

راکت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علیار رستگو در خصوص جزئیات اصابت یک فروند راکت در یکی از روستاهای مرزی استان، اظهار داشت: به دنبال تنش های نظامی به وجود آمده بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در رابطه با مناقشه قره باغ و تبادل آتش یک فروند راکت عمل کرده در به اراضی غیرمسکونی روستای خلف‌بیگلو در بخش گرمادوز  از توابع شهرستان خداآفرین اصابت کرده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بر اصابت این راکت هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است، افزود: در راستای تامین امنیت منطقه تدابیر لازم از طریق فرماندهی مرزبانی پیش بینی شده و منطقه به صورت کامل رصد می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌ شرقی در خصوص مبدا پرتاب راکت خاطرنشان کرد: با توجه به عمل نکردن راکت مبدا راکت مشخص نشده اما تدابیری اندیشیده شده پس از بررسی تیم های ارزیابی موضوع بعد از انجام اقدامات قانونی از طریق مراجع ذیربط پیگیری شود.

کد خبر 552745

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha