دومین هفته از رقابت های فوتبال باشگاه های آلمان با شکست سنگین بایرن مونیخ قهرمان اروپا و سوپرکاپ این قاره توام بود. با این نتیجه رکورد ۳۴ پیروزی متوالی بایرن مونیخ خراب شد.

هوفنهایم

به گزارش همشهری آنلاین، بایرن مونیخ بعد از پیروزی پرگل هفته گذشته با ۸ گل برابر شالکه  در بوندس لیگا  آلمان امیدوار بود تا دردیدار با هوفنهایم هم به پیروزی برسد اما شروع فوق العاده تیم میزبان باعث شد تا در ۲۴ دقیقه دوبار دروازه بایرن مونیخ را بازکند. ابتدا دردقیقه۱۶ ارمین بیکاکیچ  روی ضربه کرنر  ژایگا گل اول را با ضربه سر به ثمررساند. در دقیقه ۲۴ دابور با یک فرار دیدنی و ضربه چیپ برای دومین بار توپ را درون دروازه بایرن جای داد. جاشوا کیمیچ در دقیقه ۳۶ با ضربه ای زیبا از پشت محوطه جریمه یکی از گل های خورده بایرن را جبران کرد. در نیمه دوم برتری هوفنهایم ادامه داشت و این تیم دوباردیگر به گل رسید. آندره کراماریچ در دقیقه ۷۷ و ۹۲ از روی نقطه پنالتی برای میزبان گلزنی کردند. هوفنهایم با این برد با ۶ امتیاز در صدر جدول بوندس لیگا قرار گرفت.

دابور دومین گل تیمش را این گونه درون دروازه بایرن مونیخ جای داد. عکس :کیکر

در پایان این دیدار سرمربی بایرن مونیخ گفت:موزیالا به جای تولیسن در ترکیب قرار گرفت، زیرا این بازیکن اخیرا بسیار خوب عمل کرده بود. من از داشتن الکس نوبل در ترکیب بایرن مونیخ بسیار خوشحالم، اما امروز ما تصمیم گرفتیم اسون اولرایش را در ترکیب قرار دهیم و او آگاهی بیشتری نسبت به فلسفه بازی ما داشت. نویل خیلی زیاد در تمرینات بایرن حضور نیافته بود و ما به همین دلیل به اولرایش بازی دادیم.

گل چهارم هوفنهایم  از روی نقطه پنالتی توسط آندره کراماریچ به ثمر رسید.

هانسی فلیک گفت: "دلایل مختلفی برای شکست وجود داشت، اما من نمی توانم تیم خودم را به خاطر عدم تعهد و یا میل به پیروزی سرزنش کنم. ما کار را برای حریف آسان کردیم، باید از این بازی درس بگیریم و به سرعت از این شکست عبور کنیم. اکنون تمرکز بر روی مسابقه چهارشنبه شب است.

وی بیان کرد:روشن بود که بالاخره چنین اتفاقی رخ می دهد و باید به شدت از هوفنهایم و عملکرد سباستین هوینس روی نیمکت این تیم تمجید کنم. من علت این نتیجه را خستگی نمی دانم. ما موفق به خلق موقعیت های خوب و زیادی نشدیم. به هوفنهایم تبریک می گویم و آنها امروز بسیار خوب بازی کردند. "

کد خبر 552732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha