تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست دو بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، در این دیدار استقلال وریا غفوری کاپیتان و هروه میلیچ مدافع چپ خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت و همین موضوع باعث شد در این دیدار استقلال در دوجناح راست و چپ آسیپ پذیر باشد. علی رغم این شرایط نماینده کشورمان بازی را خوب آغاز کرد و  ابتدا یک موقعیت خوب را توسط دیاباته از دست داد. شلیک این بازیکن با واکنش خوب دروازه بان پاختاکور به کرنر رفت. پاختاکوردر این دیدار کاملا خط هافبک استقلال را از بازی خارج کرد و با پرس شدید روی خط دفاع آبی ها اجازه بازیسازی به این تیم را نداد.

با اینحال  استقلال در دقیقه ۳۲ روی حرکت مهدی قایدی  پشت محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه آزاد شد. صحنه ای که البته با اشتباه داورهمراه بود. علی کریمی  این فرصت را با شلیکی زیبای پای راست درون دروازه حریف جای داد. قبل از پایان نیمه اول روی تعلل مدافعان استقلال دروازه این تیم گشوده شد. دردقیقه ۴۳ارسال دقیق علی‌جانف از پشت محوطه جریمه به محوطه ۶ قدم استقلال را دراگان چران با ضربه سر شیرجه‌ای وارد دروازه  حسینی کرد تا کار به تساوی کشیده شود.
در آغاز نیمه دوم دفع توپ ناشیانه روزبه چشمی در میانه میدان فاجعه  به بار آورد تا استقلال دومین گل را دریافت کند. این موقعیت دردقیقه ۴۷ با پاس سابیرخودجائف و شوت زمینی ارن دردیوک روی اشتباه حسینی به تور دروازه چسبید و گل دوم ازبک‌ها را به همراه داشت.
در دقیقه ۷۸ خطای مسلم هند بازیکنان ازبکستان  درون محوطه جریمه از چشم احمد الکاف داور عمانی دور ماند تا بهترین فرصت استقلال برای تغییر نتیجه ازدست برود. یک دقیقه بعد دیاباته روی پاس قایدی درون محوطه جریمه پاختاکور صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. استقلال در نهایت در این دیدار شکست خورد تا یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا از درو رقابت ها حذف شود.

کد خبر 552443

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha