جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از افزایش ۲۰۰ درصدی کشف کالاهای احتکاری در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

انبار کالاهای احتکاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب با سوء استفاده از شرایط اقتصادی و نوسانات به وجود آمده در قیمت کالاها برای تامین منافع خود اقدام به نگهداری و احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در انبارها و حتی منازل مسکونی خود می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس با جدیت و قاطعیت تمام این گونه فعالیت‌های غیرقانونی را رصد و با متخلفان برخورد می‌کند، اظهار داشت: در همین راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه موفق شدند یک منزل مسکونی را که به محل دپوی کالاهای اساسی مردم تبدیل شده بود شناسایی کنند.

هاشمی‌فر اظهار داشت: ماموران پس از شناسایی دقیق محل، در هماهنگی با مقام قضایی به همراه کارشناسان اداره صمت از مکان بازدید و تعداد زیادی لوازم خانگی کشف کردند. با بررسی‌های دقیق کارشناسان، احتکار بودن کالاها محرز و مشخص شد محتکران قصد داشتند کالاها را پس از افزایش قیمت در بازار به فروش برسانند. برابر برآوردهای اولیه ارزش کالاهای احتکاری ۱۰۰ میلیارد ریال است و در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای انجام اقدام قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از افزایش ۲۰۰ درصدی کشف کالاهای احتکاری در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: به کسانی که با فعالیت در این حوزه باعث اخلال در روند عادی بازار شده و باعث مشکلاتی در زندگی مردم می‌شوند هشدار می‌دهیم زودتر در رفتار خود تجدید نظر کنند چون در غیر این صورت با برخورد سخت و قاطع  پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 552076

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha