تیم فوتبال پرسپولیس در گروه C رقابت‎های لیگ قهرمانان آسیا در قطر به مصاف شارجه امارات رفت که با شکست سنگین این تیم راهی به عنوان تیم اول راهی دور بعد شد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس برای صعود به دور بعدی باید در این دیدار به پیروزی می رسید و در نیمه اول موفق شد با ارائه یک بازی هجومی سه بار دروازه حریفش را بازکند. نماینده کشورمان در همان دقایق ابتدای به هدفش رسید.
دردقیقه ۲ حرکت انفرادی احسان پهلوان و ارسال توپ او با ضربه سر شجاع خلیل زاده درون دروازه حریف قرارگرفت. بعد از این گل پرسپولیس دو موقعیت خوب را توسط ال کثیر و وحید امیری از دست داد. یک موقعیت خوب مهاجمان الشارجه نیز با واکنش خوب حامد لک خنثی شد.
در دقیقه ۴۱ عیسی آل کثیر روی ارسال توپ بشاررسن با ضربه سر زیبا توپ را برای دومین بار از خط دروازه عادل الحوسنی عبور داد.
سومین گل پرسپولیس هم دردقیقه ۴۴ روی ارسال توپ احسان پهلوان و ضربه سر وحید امیری به ثمر رسید. پرسپولیس در نیمه دوم بیشتر سعی کرد تا بازی را کنترل کند و با تعویض های متعددش بازیکنان تازه نفس را به بازی گرفت تا نتیجه را حفظ کند.
در دقیقه ۸۹ بازیکنان تازه وارد پرسپولیس پایه گذار گل چهارم این تیم شدند. ضربه سر آرمان رمضانی درون محوطه جریمه  به عبدی رسید تا شلیک پای چپ این بازیکن به گل چهارم قرمزپوشان تبدیل شود تا پرسپولیس مقتدرانه به دور بعدی صعود کند.

با توجه به شکست الدحیل برابر التعاون ، پرسپولیس به عنوان تیماول له دو بعد صعود کرد و رقیب السد قطر در دور بعد شد.

کد خبر 552005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha