مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
۰ نفر

پیست اسکیت ۲۲ بهمن مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک پس از ۱۴ سال انتظار امروز پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

اسکیت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، این برنامه همزمان با آئین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور با حضور رییس جمهوری از طریق وبینار برگزار شد. سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی در این آیین گفت: پیست اسکیت ۲۲ بهمن اراک، پیستی منحصر به فرد در ایران است و کفپوشی که روی این پیست قرار دارد، در پیست‌های مشابه در استان تهران هم نیست. قطعا با بهره‌برداری از این پیست، شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر اسکیت خواهیم بود. داشتن سکوی تماشاچیان در این پیست امکان بسیار خوبی است که می‌توان از آن برای برگزاری  مسابقات ملی و فراملی استفاده کرد.

عابد حقدادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی هم گفت: پیست اسکیت مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک قابلیت برگزاری اردوها و رویدادهای بین‌المللی دارد و با توجه به موقعیت استان مرکزی، شاهد ارتقا و توسعه بیشتر اسکیت در کشور خواهیم بود. این پروژه با اعتبار بیش از ۲۱ میلیارد ریال و در مساحت ۴۰۰۰ متر مربعی با ظرفیت ۱۵۰۰ جایگاه تماشاگر بهره‌برداری شده است.

کد خبر 551959

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha