پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
۰ نفر

رئیس هیات بسکتبال خوزستان از آمادگی این هیات برای احداث ۵۰ زمین بسکتبال خیابانی در شهرستان اهواز خبر داد.

بسکتبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مجتبی پیرعباسی در کلینیک توسعه بسکتبال که با حضور مربیان و بسکتبالیست‌های برجسته استان خوزستان افزود: ما با هماهنگی و تفاهم‌نامه که با اداره کل ورزش و جوانان بسته‌ایم، آمادگی آن را داریم در صورتی که شهرداری اهواز کمک کند، ۵۰ زمین  بسکتبال خیابانی در نقاط مختلف شهرستان راه اندازی کنیم. دوران طلایی بسکتبال خوزستان در راه است و با برنامه ریزی انجام شده اولویت اول بر استعدادیابی و آموزش متمرکز است تا در سال های آینده بازیکنان بیشتری در تیم‌های ملی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما حضور مربیان برجسته کشور برای برگزاری کلاس‌های دانش افزایی در استان است تا از این طریق سطح علمی بسکتبالیست‌های استان را ارتقا دهیم. در سال های گذشته توجه زیادی به رده‌های سنی پایه نشده و بازیکنان نوجوان استان زمانی که به رده سنی بزرگسالان می رسیدند به حال خود رها شدند و این موضوع یکی از مشکلات جدی بسکتبال استان است. ارتباط خوبی با فدراسیون برقرار کردیم و بنا داریم در صورت ریشه کن شدن بیماری کرونا میزبان چندین مسابقه کشوری باشیم.

در ادامه افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برگزاری این کلینیک از سوی هیات بسکتبال استان با مشارکت مدیرعامل شرکت گاز استان صورت گرفت که اتفاق بسیار خوبی است و امیدواریم سایر ارگانهای استان به مسئولیت اجتماعی خود در زمینه ورزش عمل کنند.

وی ضمن تشکر از هیات بسکتبال استان بابت راه اندازی این رویداد گفت: امیدوارم کارهای خوبی که در هیات شروع شده تداوم داشته باشد تا بتوانیم به حق خورمان در کشور و آسیا برسیم. جا دارد از تلاش های رییس هیات بسکتبال و استاندار بابت برگشتن تیم بسکتبال پتروشیمی به لیگ برتر تشکر کنم. امیدواریم تیم پتروشیمی با بهره مندی از بازیکنان بومی بتواند در لیگ عملکرد خوبی داشته باشد. پتروشیمی در بسکتبال کشور یک برند است و نبود آن در لیگ برتر احساس می شد.

حیدری عنوان کرد: بسکتبال خوزستان از گذشته تا به امروز بازیکنان بسیار خوبی در تیم های ملی داشته و سرآمد آنها حامد حدادی است. البته انتظار داریم از پتانسیل استان استفاده شود و بازیکنان بیشتری جذب تیم‌های ملی شوند.

کد خبر 551916

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha