رقابت های جام اتحادیه انگلیس امشب با انجام چند بازی پیگیری شد و طی آن برایتون با درخشش بازیکن ایرانی خود موفق به صعود به دور بعدی شد.

جهانبخش برایتون

به گزارش همشهری آنلاین، در مرحله یک شانزدهم  جام اتحادیه برایتون در خارج از خانه میهمان برستون بود. در این دیدار باردیگر علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب اصلی قرارداشت و موفق شد در دقیقه ۵۷ روی پاس برناردوبا شلیکی زیبا دروازه حریف را بازکند. مک الیستر در دقیقه۷۵ گل دوم این دیدار را درون دروازه حریف جای داد تا صعود برایتون به دور بعدی حتمی شود.

برایتون در رقابت های هفته سوم لیگ برتر باید به مصاف تیم قدرتمند منچستر یونایتد برود. با توجه به دخشش جهانبخش در هفته های اخیر بعید به نظر می رسد او در این دیدار  در ترکیب اصلی قرار نگیرد. در مهمترین بازی امشب لستر درخانه با دوگل مغلوب آرسنال شد. کریستیان فوکسمدافع برستون در دقیقه ۵۷ به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود. انکتیا در دقیقه ۹۰ نتیجه را دوبرصفر شود.

در سایر بازی ها چلسی با ۶ گل از سد بارنزلی عبور کرد. نیوکاسل در خارج از خانه با ۷ گل برابر مور کم به برتری رسید و اورتون نیز در دیدار با فلیت وود تاون پنج بر دو به برتری رسید.

کد خبر 551824

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha