استقلال امشب نیاز به سه امتیاز دیدار برابر الاهلی صعود کرده دارد به همین دلیل مجید نامجومطلق سرمربی استقلال تمام نیروهای تهاجمی خود را راهی میدان کرده است.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین مجید نامجومطلق با توجه به نیاز استقلال به پیروزی ترکیبی کاملا هجومی برای دیدار با الاهلی را راهی میدان خواهد کرد.

همچون دیدارهای قبلی استقلال امشب هم سیدحسین حسینی دروازه بان خواهد بود.

در خط دفاعی وریا غفوری و هرویه میلیچ در سمت راست و چپ حضور دارند و برخلاف شایعات، غفوری از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفته است؛ در مرکز دفاع هم نامجومطلق به سیستم دفاعی دیدار قبلی خود دست نزده و از زوج عارف غلامی و روزبه چشمی استفاده کرده است.

با توجه به اینکه استقلال نیاز به برد دارد، نامجومطلق تیمش را با ارنج ۳-۳-۴ به میدان فرستاده تا به بار هجومی تیمش بیفزاید؛ در چنین شرایطی در خط هافبک با توجه به رسیدن علی کریمی به شرایط مطلوب، وی به ترکیب بازگشته و به عبارت بهتر کریمی به همراه مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی ۳ هافبک آبی پوشان در دیدار امشب هستند تا شاهد یک مثلث هجومی خطرناک باشیم.

حضور همزمان ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی هم در خط حمله تغییر مهم ترکیب استقلال نسبت به دیدار گذشته است؛ ۳ بازیکن گلزنی که برای بازی با الاهلی و باز کردن دروازه حریف انگیزه زیادی دارند و بی تردید می‌توانند کمک شایانی به این تیم انجام بدهند.

کد خبر 551770

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha