محمد حمیدی‌مقدم با حضور در شبکه مستند از زیرساخت‌های برنامه‌هایی مانند «سینما چهار» و «سینما یک» می‌گوید که زمانی تهیه‌کنندگی آنها را بر عهده داشت.

حمیدی مقدم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، دوازدهمین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیونی «نردبان» جمعه‌ شب روی آنتن شبکه مستند می‌رود. مهمان این قسمت از برنامه محمد حمیدی‌مقدم، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. او در گفت‌وگو با حامد شکیبانیا، از تجربیات چند دهه خود در سینمای مستند صحبت می‌کند، گزارشی از فعالیت‌های مرکز گسترش را بیان و آخرین اخبار از برگزاری جشنواره سینماحقیقت را مطرح می‌کند.

حمیدی‌مقدم در این‌ گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه مستند سیما، ضمن بیان خاطراتی از ساخت مجموعه‌هایی نظیر «مستند ۴» و «سینما یک» در تلویزیون، پاسخ سوالات مردم و مستندسازان درباره شیوه برگزاری و نمایش مستندها در چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت که امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود را می‌دهد.

در بخش دیگر برنامه، سعید فرجی، عکاس و مستندساز برابر دوربین نردبان قرار گرفته و از تجربیات عکاسی و مستندسازی خود در بحران‌های مختلف سخن می‌گوید. در آیتم «گفت و جو» نردبان پیروز کلانتری و روبرت صافاریان درباره حضور مستندساز جلوی دوربین صحبت کرده و حنیف شهپرراد در بخش «مستند خلاق» به بررسی موضوع دیده شدن یا دیده نشدن تدوین در مستند می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای مشاهده کامل برنامه می‌توانند به سایت شبکه مستند http://www.doctv.ir/nardeban و صفحه اینستاگرام برنامه به آدرس https://www.instagram.com/nardebandoc مراجعه کنند.

«نردبان»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند فیلم و عکاسی مستند را به علاقه‌مندان آموزش دهد. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود و بازپخش آن شنبه‌ها ساعت ۱۵ است.

کد خبر 551754

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha