مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
۰ نفر

مدیر کل ارشاد گیلان از بازگشایی و آغاز فعالیت مجدد تالار مرکزی رشت از فردا سوم مهر خبر داد و گفت: بعد از حل مشکلات این تالار فعالیت خود را دوباره آغاز می‌کند.

تالار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فیروز فاضلی با اشاره به آغاز فعالیت مجدد تالار مرکزی شهر رشت از فردا پنجشنبه سوم مهر گفت: این تالار تنها تالار مرکزی کشور است که به نام خود شهر نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه تالار مرکزی رشت اسفند ماه سال ۹۷ همزمان با سفر ریاست جمهوری و با حضور وزیر ارشاد به بهره برداری رسید، افرود: در سال گذشته به دلیل بروز مشکلاتی در نحوه واگذاری این تالار به مؤسسه بهره بردار موقتاً فعالیت این تالار تا روشن شدن موضوع تعطیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به حل مشکلات مذکور بیان کرد: این تالار از فردا فعالیت خود را آغاز کرده و به روی فعالان حوزه فرهنگ و هنر بازگشایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از آغاز فعالیت این تالار اقدامات لازم برای واگذاری آن به یک مؤسسه بهره بردار انجام خواهد شد، تأکید کرد: انتظار می‌رود شهرداری و شورای شهر رشت در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

ساخت تالار مرکزی رشت از سال ۸۶ در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع آغاز شد و این تالار در سه طبقه شامل تالار اصلی مجموعه (کنسرت هال) با ظرفیت ١١٠٠ نفر، سالن تئاتر و نمایش با ظرفیت ۵۶۰ نفر، سالن گردهمایی و سمینارهای فرهنگی با ظرفیت ١٠٠ نفر، سالن برگزاری موسیقی سنتی با ظرفیت ١٢٠ نفر و فضاهای آرشیو موسیقی، کتابخانه، گالری نمایش آثار هنری، بازارچه فروش محصولات هنری و کارگاه‌های آموزشی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری احداث و افتتاح شد.

کد خبر 551749

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha