چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
۰ نفر

فرماندار سامان گفت: فعالیت‌های گردشگری در این شهرستان استان چهارمحال و بختیاری از جمله رفتینگ، خانه‌مسافرها و باغ‌های گردشگری برای مقابله با ویروس کرونا به مدت یک هفته تعطیل شد.

سامان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کمال اکبریان افزود: چنانچه در گزارش بازرسان موردی در این خصوص گزارش شود برابر ضوابط با آن برخورد می‌شود. با توجه به شرایط کنونی استان و شهرستان سامان در خصوص شیوع ویروس کرونا و افزایش آن در هفته‌های اخیر، محدودیت‌هایی به مدت یک هفته در شهرستان اعمال می‌شود و تداوم آن بستگی به گزارش دانشگاه علوم پزشکی دارد.

فرماندار سامان از اعمال محدودیت در آرامستان‌های این شهرستان نیز خبر داد و گفت: مردم در شهرها و روستاها اجازه ورود به آرامستان‌ها ندارند و شهرداران و دهیاران باید در این خصوص نظارت داشته باشند. بازارچه های موقتی نیز در مناطق شهری و روستایی شهرستان است و از مردم تقاضا می‌شود در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش اهتمام  ورزند.

اکبریان همچنین از تشدید نظارت‌ها بر تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نهادهای اداری و بانک‌های این شهرستان خبر داد و گفت: چنانچه با تخلفاتی در این خصوص روبرو شویم برابر ضوابط با متخلفان برخورد می‌شود.

شهرستان سامان از قطب‌های مهم گردشگری طبیعی استان چهارمحال و بختیاری و ایران است که در روزهای پایانی هفته با جمعیت قابل توجه مسافران مواجه می‌شود. سامان بنا بر گزارش دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری جزو شهرستان‌های با بیشترین درصد شیوع ویروس کرونا در استان معرفی شده است.

کد خبر 551739

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha