مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
۰ نفر

رئیس هیات کشتی یزد گفت: با وجود تمرین‌های مستمر و آمادگی کامل تیم کشتی استان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی، تامین نشدن هزینه‌ها موجب انصراف تیم ما از حضور در لیگ شد.

كشتي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مجتبی صدقی افزود: از ابتدای تشکیل تیم بنا بود یکی از شرکت‌های بزرگ صنعتی استان هزینه تیمداری را پرداخت کند اما به رغم قول مساعد، این واحد از همکاری و حمایت مالی انصراف داد و چون حضور در لیگ برتر کشور هزینه‌بر است بنابراین ادامه کار مقدور نبود.

این مسئول همچنین از همکاری نکردن مسئولان ارشد استان و اداره ورزش و جوانان یزد با این تیم ابراز ناخرسندی کرد و گفت: تیم قوی یزد در دقیقه ۹۰ تنها ماند. هیات کشتی با وجود تلاش و پیگیری جدی برای حضور در لیگ و جلب همکاری مسئولان و واحد صنعتی به نتیجه مناسب نرسید.

بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) با حضور ۱۱ تیم در دو گروه برگزار و رقابت‌ها به صورت دوره‌ای زیر نظر فدراسیون پیگیری می‌شود. در گروه اول تیم‌های سیرجان، فولاد اکسین خوزستان، آریوبرزن بهبهان و رعد پدافند ارتش و در گروه دوم، دانشگاه اسلامی، صبانور کردستان، احتشام گستر خوزستان و خراسان جنوبی حضور دارد.

یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد و هیات کشتی در ۱۰ شهرستان استان فعال است.

کد خبر 551736

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha