فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال از ۲ دستگاه خودرو در محور یاسوج-اصفهان کشف و ضبط شد.

کالای قاچاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ کیقباد مصطفایی چهارشنبه ۲ مهر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان دنا با هماهنگی مرجع قضایی در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان ایست و بازرسی برپا کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی، به یک پژو ۴۰۵ و یک اتوبوس مشکوک شدند و به آنان دستور توقف دادند. رانندگان با بی‌توجهی به دستورات پلیس از محل متواری شدند. پس از طی مسافتی، با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها خودروها متوقف شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودروها ۱۷۰ قهوه‌ساز، ۷۶ مخلوط‌کن، ۲ ماشین لباسشویی، یک ماشین ظرفشویی، ۱۸۰ شارژر برقی، ۳۶ سر پلوس خودرو، ۲۴ لنت خودرو، ۲۴ کمک خودرو، ۱۵ هزار ماسک خارجی و یک کولر دوتکه کشف و ضبط کردند.

سرهنگ مصطفایی گفت: ارزش کالاهای کشف‌شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است. در این راستا ۳ نفر دستگیر شدند و به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

کد خبر 551711

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha