مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
۰ نفر

جانشین فرماندهی انتظامی قم از انهدام باند سارقان و کشف ۴۰ میلیارد ریال ارز قاچاق در این استان خبر داد و گفت: پلیس قم با قاچاق کالا و ارز قاطعانه مقابله می‌کند.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ بهادر اسماعیلی روز چهارشنبه ۲ مهر افزود: در پی تماس فردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام اینکه راننده و ۳سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید که یکی از آنها لباس پلیس برتن داشته در جاده جعفریه خودرو وی را متوقف و ۴۰میلیارد ریال ارز وی را به سرقت برده‌اند که بلافاصله موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به اشراف کارآگاهان و سوابق موجود و انجام تحقیقات نامحسوس، هویت یکی از سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیر کننده در محل اختفای خود دستگیر شد. در ادامه با همکاری سارق و نتایج حاصله از تحقیقات تکمیلی کارآگاهان، هر۳نفر سارق و همدست وی شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند. از متهمان مبلغ ۱۴۲هزار دلار و یک میلیون و ۶۱۹ هزار دینار عراق در مجموع به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال کشف شد.

اسماعیلی بیان داشت: به نظر می رسد مالک ارزهای مکشوفه قصد قاچاق آنها را به غرب کشور و نهایتا به خارج از مرز داشته که موضوع در دست رسیدگی است. پلیس قم در برابر قاچاقچیان کالا و ارز و مواد مخدر، سارقان مسلح و اراذل و اوباش محکم و استوار ایستادگی و قاطعانه مقابله و مبارزه خواهد کرد.

کد خبر 551647

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha