اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اعلام کرد زمین‌لرزه ۴.۲ ریشتری سه‌شنبه‌شب در بخش رویدر بندر خمیر خسارت خاصی نداشته است.

زلزله

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، احمد غیبی، معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان روز چهارشنبه ۲ مهر به ایرنا اعلام کرد: تاکنون گزارشی از بروز خسارت جانی یا مالی به این اداره کل نرسیده است. با این وجود اداره‌های دولتی امدادی و خدماتی در سطح شهرستان خمیر در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت نیاز اقدام‌های لازم را در منطقه انجام دهند.

مختار سلحشور، مدیر کل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان هم به ایرنا گفت: بخش رویدر خانه هلال و داوطلبان فعالی دارد و زمین‌لرزه‌های این‌چنین که شدت پایینی دارند را بررسی و به اداره شهرستان خمیر و اداره کل اُستان اعلام می‌کنند. این داوطلبان تاکنون گزارشی مبنی بر بروز خسارت مالی و جانی به این اداره کل نداده‌اند و از سوی دیگر ارزیابان گزارشی از بروز خسارت نداشته‌اند.

شب گذشته (یکم مهر) زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در ساعت ۲۳ و ۱۳ دقیقه و ۳۲ ثانیه حوالی ۱۹ کیلومتری شهر رویدر در شهرستان بندر خمیر، ۴۱ کیلومتری بندر خمیر و ۵۲ کیلومتری شهر فین را لرزاند.

کد خبر 551545

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha